wtorek, 11 października 2016

Kiedy każą milczeć


                  Jest to jeden z rysunków, który oddaje mój stan emocjonalny. W tym roku dostałam się do LO im. Władysława Jagiełły. Moje uczucia były różne. Z jednej strony cieszyłam się, że dostałam się do takiej szkoły, a z drugiej czułam wewnętrzny niepokój; Czy dam radę? Czy znajdę przyjaciół?     A co jeśli wszystko będzie źle? Takie pytanie siedziały mi w głowie, ale narazi sobie jakoś radzę. Znalazłam przyjaciół, jednak nie mam pewności czy wszystko potoczy się dobrze.

Rysunek przedstawia dziewczynę z założonym na twarzy kagańcem. Czuję się ona przez niego ograniczona. Tak samo czuję się ja. Ograniczona w swoim otoczeniu, w nowym otoczeniu. Zakneblowana jak pies, który gryzie. Jednak ten "pies" nie gryzie. On sam się boi, czy czasami jego nie pogryzą.

Autor: Julia Ciarka   ,, Kiedy każą milczeć"
22 września 2016 rok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz