sobota, 25 czerwca 2016

Zakończenie roku 2016


     W dniu 24 czerwca 2016 roku zostałam absolwentką Publicznym Gimnazjum w Nowym Miszewie. Otrzymałam tytuł najlepszej malarki rocznika 2015/2016 w naszej szkole. 
Nadszedł nowy start i czysta karta!!!
     Przeżyłam wspaniałe trzy lata z wspaniałymi ludźmi, jednak jest jedna osoba, za którą chyba będę tęsknić najbardziej, a jest to moja wspaniała (już była) nauczycielka od języka polskiego Pani Marzena B.
Była i jest dla mnie kimś wspaniałym, darzę ją szacunkiem jakim nie darzyłam jeszcze nikogo. Zapamiętałam każdą chwilę z nią, choć nie było ich zbyt wiele; jest moją idolką. Żałuję tylko, że nigdy nie potrafiłam oddać tego podziwu, który czuję do Pani B.
Mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec. 

,,Nie do wiary jak szybko płynie czas
Wczoraj mali dziś dorosły świat
Wciąż pamiętam pierwszy szkolny dzień
Tak wyraźnie widzę go..." ~Manchester

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz